The Three Angels Broadcasting Network, or 3ABN, is a Seventh-day Adventist television and radio network which broadcasts religious and health-oriented programming, based in West Frankfort, Illinois, United States. Although it is not formally tied to any particular church or denomination, much of its programming teaches Adventist doctrine and many of its personnel are members of the Seventh-day Adventist Church.

Three Angels Broadcasting Network is located in West Frankfort, Illinois. In July 2017, 3ABN announced the sale of 60 low-powered television (LPTV) stations and 10 LPTV construction permits to Edge Spectrum. In October 2017, 3ABN announced the sale of 14 LPTV stations to HC2 Holdings.



QVC UK is a television shopping channel broadcast from the United Kingdom to the United Kingdom and Ireland. It was formed in 1993 when QVC, Inc. agreed to a deal with Sky TV to create a UK version of the US channel. "QVC – The Shopping Channel" first broadcast in the UK on 1 October 1993.

The original US channel was founded in 1986 in West Chester, Pennsylvania. It grew into a multinational corporation, specialising in televised home shopping. It now broadcasts in five countries to 141 million consumers. The name is an initialism—standing for Quality, Value, Convenience. However, unlike in the US, the expansion of the initialism is no longer used on air in the UK.

In 1998 the UK venture turned its first net profit (£12.5 million), against a loss of £228,000 in 1997. Originally 20% owned by Sky, it became a wholly owned subsidiary of the US broadcaster in 2004.

Qello Concerts by Stingray


Qello Concerts by Stingray is the world’s largest collection of full-length concerts and music documentaries streamed on-demand to just about any digital device. With the greatest performances on film of iconic and new artists, Qello Concerts brings the concert experience directly to you, with the best seats in the house.



Created in 1999, KTO has been an associative chain since 2009. It maintains links of fidelity with the Catholic Church, and in particular the Conference of Bishops of France.

KTO was founded to provide the Church with the means to carry the message of the Gospel through all modern media, that is, television, and today mobile phones, tablets, Connected TV. The channel is complementary to the Sunday morning program "Le Jour du Seigneur" on the public service (a partnership was created in 2007 between the CFRT and KTO). KTO is addressed not only to Catholics, but to all "seekers of meaning", believers or not.

KTO is broadcast 7 days a week; 24 hours a day via satellite, ADSL TV, and cable live and in full screen. The channel is therefore accessible in most French-speaking countries.

Hala London


Hala London is the world first Anglo Arabic TV and Radio station. Hala London provides viewers and listeners entertainment, documentaries and music with Piece, Love and Spirituality at its heart. We truly believe in connecting with our audience so all our live TV and radio shows provide a truly interactive experience. Our shows include great childrens and live talk shows that allow the viewer to find an alternative to all other stations.



Euronews is a French-based pan-European television news network, headquartered in Lyon, France. The network began broadcasting on 1 January 1993 and aimed to cover world news from the European perspective.

It is jointly owned by several European and North African public and state-owned broadcasting organizations, and is currently majority-owned (88%) by Media Globe Networks. It is also a provider of livestreamed news, which can be viewed in most of the world.



DUST is a sci-fi brand that presents thought-provoking visions of the future by searching for the best sci-fi stories from filmmakers, writers, and creators around the world, and bringing them to a platform near you. It creates and curates feature films, series, short films, and podcasts that push the boundaries of science fiction.

Comedy Channel


The Comedy Channel was a short-lived satellite television network owned by British Sky Broadcasting during the early 1990s.

The channel launched on 1 October 1991, soon after the merger of Sky Television plc and British Satellite Broadcasting. The merged company called British Sky Broadcasting, brought together comedy programming from its existing libraries – Sky having an archive of American imports and BSB having obtained rights to a number of BBC sitcoms.

The Comedy Channel existed in the days before the basic Sky Multichannels subscription package, so was made available as a premium service to subscribers of either Sky Movies or The Movie Channel. Listings for the channel were carried in Radio Times and other listings magazines.

The network lost its broadcasting rights following the expiry of the contract between the BBC and former BSB. Eventually the channel closed on 30 September 1992 to be replaced by Sky Movies Gold, a service dedicated to "classic movies". Following the end of the contract with Sky, the BBC's archive programming was subsequently used to launch UK Gold on satellite and cable from 1 November 1992.

Sky would not relaunch its wholly owned network until the arrival of Sky Comedy on 27 January 2020, it retains a minority interest in the domestic version of ViacomCBS's Comedy Central.



RTL-TVI is a private French-language Luxembourgish based television station in Belgium owned by the RTL Group. Within the French-speaking area of Belgium, it is the most popular channel with a 20 percent viewing share. It was the first commercial television station in Belgium.

RTL-TVI offers a schedule of family-oriented information, entertainment and fiction genres. In French-speaking Belgium, almost all of the foreign programs are dubbed in French, instead of retaining the original soundtrack.

In Belgium, RTL also operates the French-language channels Club RTL, Kidz RTL and Plug RTL.

Since 1955, Télé-Luxembourg, which became RTL Television in 1982, is broadcast from the Dudelange transmitter in Luxembourg. Following the collision of a Belgian military plane with the transmitter on 31 July 1981, the Compagnie Luxembourgeoise de Télédiffusion (CLT) obtained compensation from the Belgian government. The state monopoly on television broadcasting was lifted.

On 12 September 1983 the Belgian version of the JTL show, presented by Jean-Charles De Keyser, Eddy de Wilde and Bibiane Godfroid, was launched from a small studio in Roosevelt villa, Brussels. In December 1985, CLT created a Belgian company called TVI SA, which produced programs and sold advertising space specifically for RTL Belgium.

Belgian TV channel RTL became independent on 12 September 1987 with the launch of RTL-TVI (Télévision Indépendante), which now produces all its programming in Brussels. This was the first independent channel in the French Community of Belgium. The registration by the Government of the French Community on 21 December 1987 enabled it to legally access the Belgian TV advertising market, through its subsidiary IPB. This monopoly was broken in 1989 when the government allowed commercial advertising on RTBF channels.