ATR is the only Crimean Tatar television channel in the world and a major independent Ukrainian channel in Russian occupied Crimea. ATR Channel had stopped broadcasting in early March, 2015 . Officially it was because license renewal was denied.


The mobile application of the Astrakhan 24 TV channel is your personal access to video recordings that are published immediately after their broadcast; it is a simple navigation system that will allow you to quickly find the program you need, as well as news texts and videos. "Astrakhan 24" - all events are in your hands. The live broadcast of the Astrakhan 24 TV channel is available, as well as texts and video news. You will be able to watch for free all the programs of the Astrakhan 24 TV channel online.


"Rain" is a Russian round-the-clock informational TV channel and media holding of the same name .

The channel broadcasts news, analytical, discussion and author programs, concerts , art readings, as well as documentaries , video art . The channel broadly covered the events related to the protest movement in Russia in 2011-2013 , the Bolotnoy affair , the Pussy Riot case , the Kirovles case, and others. About two-thirds of the airtime is occupied by live programs .

In January 2014, a scandal erupted around Dozhd due to a survey about the blockade of Leningrad . As a result, the channel was turned off by most of the satellite and cable operators, which at that time called into question its continued existence.

Афонтово (Красноярск)

Afontovo (from October 10, 2011 to May 31, 2014 - Afontovo-Novosti ) is a private Krasnoyarsk TV channel, a well-known regional television brand in Russia. Since 2011, it has been part of the Unitmedia holding.